tråk dag

första tanken efter en 20 minutare... jag är mörkhyad. hoppas de lägger sig tills imorgon annars blir de icket bra alltså..  haft en ganska så halvtråkig kväll, slutade jobba kl18 sen var jag tvungen att var kvar ett tag och fixa färdigt lönerapporten som jag hade gjort alla fel på. Trodde jag skulle träffa karro men hon skulle rida så fick vara med mamma..  och de  var ungefär lika kul som de låter...  hon var iaf snäll och följde och cykla medans jag försökte "träna" lite med andra ord var ute och sprang.. men de gav ungefär 0  nu när jag sitter och äter godis och dricker cola. aja mer onyttigt  blir de imorgon då de ska pimplas drinkar !
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0