leeds

gårdagen var inte den roligaste.. stress stress höll på att missa två plan av tre.. lyckad  tjej alltså men men som vanligt  löser sig allt i sista sekund! trött var ja också  började fundera om nån har typ smugglat ner nått sömnpiller ? somnade innan vi lyfte alla tre gånger och vaknade just innan landning.  när jag väl var framme somnade jag typ kl 11 har väl inte hänt på de senaste halvåret och idag är jag nästan som levande död. sjukt trött i kroppen och ont i huvudet... Men förståss så ska de väl vara med min "super tur" ska väl bli sjuk när jag väl är ledig!
just nu sitter jag på Magnus kontor och väntar på att han ska  bli färdig på sitt möte som är färdigt  om ca 3 timmar !?  blir väl till att dra in till stan själv om jag nu hittar här? blir spännande var som två år sen jag var här sist !
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0