Finns inga vinnare i lekar för två.

Det börjar vara ett tag sedan jag skrev här sist har mest jobbat och har faktiskt inte haft orken till så mycket annat. Men mer jobb ska det bli och det tackar jag för!
Har inte mycket av värde mer än att säga att just denna dag varit rktigt jävlig. Värsta jobbdagen under året 2011. Avslutade med att jag sågade mig i benet och kan säga, det blöder än.

Helgen ska bestå av rehabilitering av både kropp och själ för inget av det mår speciellt bra just nu. Ska bara slagga i soffan ikväll eftersom jag i morgon ska upp och agera psykiskt stöd till Jenny som ska tävla och även jobba i domartornet. Därefter blir det middag, mys och film med min man - firar år - Tiden går fort. Söndagsångesten kommer dämpas med att sova ut så länge som möjligt, träna och därefter fira världens bästa farmor som fyller hela 87 år! 

Just ja, saknar Sofia och Anton ♥
/Olivia
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vi saknar dig älskling!!!!!



/Sofia & Anton

2011-09-09 @ 22:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0