Du borde ta dina ord tillbaks, för alla glömmer men inte jag.

Söndagsångesten är kommen och i morgon är det åter tillbaka till jobbet, men tacka gud för att jag har det. 
Slänger ihop ett tråkigt inlägg i brist på fantasi. Var tänkt att jag skulle hämta gubben i Bureå i natt men när han väl ringer kan jag knappt prata eller hålla ögonen öppna så mamma fick ta en liten biltur istället för mig. Somnade vid 11 och vaknade i morse vid halv 10, en mycket välbehövlig sömn. Har dag hunnit med att ta en promenad med Karro, städat och en 30 minutare på CTn. Blir inget födelsedagsfirande så ikväll ska jag skalla kudden tidigt så att jag är smått levande på jobbet i morgon.



/Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0