måndag och ny vecka.

förra veckan var en sömnlös vecka men vad gör man inte för att umgås med sina vänner ? blev inte mer än ca 23timmar sömn på en vecka och de känns hjärnan är bränd och utarbetad.  som sagt har inte tid att sova  förhoppningsvis kanske jag kan ta igen lite sömn i veckan ?  igår nä jag jobbade hade någon knäppskalle sprutat nån okänd vätska på bastuagrigatet i killarnas omklädningsrum på edda.. brandlarmet  gick  fick stå och vänta i blöta  badkläder i 25 minuter i en kall gympasal.. nu ska jag väl bli sjuk också och de har jag verkligen inte tid med. ikväll ska jag jobba natt så nu blir det  nån mat sen dra till jobbet! tjineelong!
de minns vi!
/m

Kommentarer
Postat av: Emma

mysbilden:)

2011-10-10 @ 21:09:16
URL: http://eekeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0