......

Har haft tur med jobb i veckan och jobbar hittills alla dagar utom fredag. Men att jobba inom hemtjänsten och sluta kl 12 vissa dagar är ingen höjdare då man kommer hem till en tom lägenhet med massa disk, städ eller tvätt. Så jobbdagen fortsätter när man kommit hem fast utan betalning. Har dessutom sett alla serier jag tycker varit bra, har inget databord så får ligga framför datorn och få nackspärr och ingen motivation till att sminka mig eller ta på mig annat än mjukisbyxor för att gå på stan.
Skulle hemskt gärna åka bort ett tag.
Ska ta mig ner för alla trappor till tvättstugan, hänga tvätt som aldrig kommer torka eftersom fläkten har gett upp, sen vänta på nästa maskin som är 20 minuter långsammare.
/K



Kommentarer
Postat av: Lina

Känner precis samma..

2011-10-18 @ 15:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0