inga ben brutna

ikväll har jag varit och prova rullat på mina nya vänner. Kände mej som en pinne såg nog ut som en pinne..  trillade inte iaf de är huvudsaken?
Annars  jag följt Jenny till stallet, hon red Felix och jag kikade på. Cykelturen dit och hem var inte av de roligaste jag har gjort. Trött i kroppen beger jag mej till stan för att ta kort för nytt körkort! Såg ut som jag vet inte vad, men vem ska se de ? skrämmer nog iaf bort den som kikar på de! Träffar Amanda hänger med henne och kikar lite kläder och skor.
Före middagen blev det hopplektion på stallet, red min pärla Prillan,  som var en pärla idag..  var som ett tag sen vi fungerade ihop, skönt att de fungerar nån gån iaf!
mupp-Jenny och sur-Felix
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0