vars sprang den taggade Malin?


Vill bara bort nu nu nu nu!!!!!!  jag vill göra nått annat än att sitta och vänta på att inget händer.   bara att bita ihop tills sommaren då kanske de sker en förändring ?  man kan iaf var ute utan att behöva en rävpäls.... men som sagt  ger det att flytta de är väl samma sak  dit man flyttar? träffa nya människor kanske man gör och de är alltid kul!
livet är inte på tipp topp jämt, känns som bara att de är allt för sällan det är på topp?  Sen man kan inte börja  dagen sämre än vad jag gjorde idag... Idag kände jag mej verkligen som den mest värdelösaste personen i universum, gillar inte alls att gå på dessa möten. De får mej bara att känna mej dum och sämst... men ändå måste man "visa sitt intresse" för att de ska kunna "hjälpa" en, börjar som tvivla på den där skiten!
Annars har jag varit med Karro på stan, hon handlade jag tittade på! lika bra kanske de ska sparas lite slantar nu.  eftermiddagen red jag Pelle i dressyrsadel de var typ ett halvår sen sist,  kan bara säga att jag och sadeln passar inte ihop..  efter ridpasset agera jag ledsagare vilket var rätt kul idag ! kul att se hur de utveklas innom ridningen!
kvällen brände jag en kaka som tog en timme att göra. taggad svar nej.
Eftersökes en taggad Malin någon som har sett henne?  Hittelön!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0