The world according to..

Blivit mkt jobb på senaste så har inte haft tid till att skriva ngt här! Taste & Rönnskär och nästa vecka blir det heltid på Peab.  Men har nu landat lite och bestämde mig för att skriva om något ointressant. Ska göra en tidig kväll ikväll, typ snart. Var sjukt trött i morse och höll på att inte ta mig ur sängen, inte ens många koppar kaffe gjorde att jag kunde hålla mig pigg mestadels av dagen. Jobbet är roligt men känner mig lite smått efterbliven..
Blir även jobb hela helgen, inte är vi lediga här inte. Från att ha gått från ganska lite jobb till himla mkt på bara ngn sek. är en omställning, dock bara positivt!

Förutom jobb idag då så har jag hämtat ut bilen, det blev en cheva igen, denna gång en mörkgrön och inte lila, hihi! Tack för det!  så himla skönt att ha egen bil igen! Efter detta så blev det att se Fast five med Dave och ja..nu sitter jag här, totalt slut, ska sova. Godnatt.


Var förresten i stugan igår för första gången på flera månader! Ååhh, längtar tills man kan bada, älskarden perfekta räfflade sandbotten, wihoo!  /Olivia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0