Sofia ♥ "Flyttade med min pojkvän men känns som jag glömde min flickvän hemma"

Varför ligger jag inte och sover? Jag som gick och la mig mellan 8-9 typ hela förra veckan.. Nu är jag tillbaka till mitt sämre jag. Idag var en lååååååååång dag som började riktigt riktigt rövigt.

Vakande trött som fn. Skulle göra frukost, som jag egentligen inte brukar göra för jag är ingen frukostätare. Tänkte att jag inte ville käka ett kallt färdigkokt ägg så jag värmde det i mikron, jävla nöt som inte kom ihåg vad som brukar hända då. Kan säga att det blev en explotion eller kanske en äggsplotion..ha ha ha. Har slut nespresso och jag ids inte göra press el bryggkaffe så jag blev cranky pga det också.

Körde  därefter mot Boliden för jobb, sen vid stämnings ser jag hur bensinmätaren sjunker som fan, så måste vända för att tanka eftersom vi skulle köra runt i hötjärn hela dagen. Kör tillbaka mot Boliden, hamnar bakom en gubbe med keps i täten + 5 andra i släptåg, jag var alltså den 7e i ledet. Så kan ju säga att det tog ett tag innan man fick köra om. Bra start på dagen. Sen övergick vädret från sol till regn, kom hem sjöblöt.  
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0