samma grej



Men ja tack nu skulle jag vilja vara frisk.
För det här är ingen hit så att säga.
Har lyssnat slut på min spotify så nu nöter jag sönder Klas, han kommer att bli arg.
Läst skolböcker och mår nu dåligt, jag vill inte läsa om mammor och pappor som stoppar spikar i sina barns öron.
Lite väl magstarkt så här på morgonen.
Imorgon är det fredag igen, tiden går fort när man har "roligt".
Jag vill ha en resa till varmare breddgrader bort från allt här.
Funderar på att åka hem till mamma och låtsas att jag är tio år igen.



Visst du kan skratta och låtsas som ingenting Men jag vet allt om dig för du har varit min Du är nån annan nu i och för sig Men när du strippar och klär av dig är det samma grej Men när du strippar och klär av dig är det samma grej


Kommentarer
Postat av: Anonym

joo vi har minst 20 grader varje dag men förra veckan låg de mellan 28-35 galet varmt, man vill bara dö så fort man satte foten utanför dörren..

misssuuu

2011-05-05 @ 17:09:50
URL: http://idamatildasisth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0