in the end, everyone turns into the person they swore they'd never become

Gjorde en mycket tidig kväll igår men likförbannat vaknar jag upp och är sviintrött men inte så konstigt när man är uppe kvart i 6. Känns iallafall bra att vara igång varje dag och tjäna peninga, Kanske blir de där resorna vi tänkt oss..skulle vara riktigt riktigt riiiiiiktigt nice!

För övrigt så är jag pissless!! Fy och fan har aldrig velat flytta såhär mycket och jag hoppas att det blir bra. Men som jag känner nu kan det ju inte bli mkt sämre i allafall! Vill bara släppa allt och börja om på nytt. Frågan är ju om det blir Umeå el. Karlstad.. Vad blir bättre? /Olivia



Kommentarer
Postat av: sofia

KARLSTAD SÅKLART! ;) Klart du ska bli värmlänning, bara massa jävla dret där uppe i Umeå, usch så tööööligt ;)

2011-05-17 @ 23:55:06
URL: http://sofiiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0