För det är kö från gatan upp till hallen.

Första dagen på Peab är avklarad, gick väldigt fort och blev att göra lite olika saker. Kontoret, kallförådet, en sväng till Boliden och sist lasarettet. Så nu är man igång där då och blir väl de tills jag ev flyttar.

Var dock med om en obehaglig sak som hände idag på jobbet när jag körde från Boliden som gjorde mig rent så förbannad. Kom och körde längst Bolidenvägen ungefär vid stämningsgården.. ligger och kör ungefär 80 och det är 90 där. En gubbjävel stod vid sidan om vägen, utan lysen och svänger helt plötsligt bara rätt ut i vägen i motsatt körriktning, på mitt fält såklart. Chevans bromsar är inte de bästa och sen är ju bilen den minsta heller så jag pallnitar, lägger mig på tutan och svänger undan och stannar inte längre än 2 deci ifrån hans fula lilla jävla blåa skitbil. Blev så rädd att benen skakade. Det enda gubben gör är att vinka typ "ursäkta".  Gubben hade fan dött om jag kört på han sådär fort för min huv var mot hans bildörr. Grrrrrrrrr!!!!!!!


Dryga halvåret sedan, då man hade vintern framför sig.. usch!
Bilden togs på en höstpromenad med Deger

Men nu har man vår/sommaren framför sig och den här sommaren ska fan bli bra!
När jag tog denna bild hade jag begett mig ut på en joggingtur i ca 30 grader?

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0