En helg i Umeå

Åkte mot Umeå i fredags, förfestade med några umebor där vi skulle sova också. Men jag hamnade på scandic syd redan första natten. Var på ett uteställe som heter five, jag var på schlagerfest tror jag då dom bara spelade schlager men Malin och Emma var någon annanstans där dom spelade annat. Gick vilse i umeå, men fick hjälp av några snälla pojkar som tog mig enda fram till min man. Tacktack!

Lördagen började väldigt tidigt med att en hög killar stormade rummet (man kan sova längre än till nio) sen försöka samla ihop mina kvinnor och checka in på scandic syd på riktigt. Kvällen började bra till tiotiden då det blev polisrazzia. Alla blev portade från hotellet utom vi av kvinnligt kön. Och ett gäng i fyllecell. Tog en taxi till Corona och såg Veronica. Sen tillbaka till hotellet för att smyga in genom ett lillfönster. Slutade med sex personer i ett trerum. Helgen har varit spårad, men jag har som slutat bli förvånad.

/Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0