Du får passa dig som satan för jag glömmer aldrig bort var du bor.

Ledig idag och det har jag utnyttjat till fullo. Sov ut riiiiktigt länge, dock inte med mening utan vaknade typ 12.. usch får rent dåligt samvete när jag gör sådär.. Tog mig en runda på stan helt solo. Blev ngra inköp, 2 par jeansleggings, 3 par trosor och en kofta, för endast 800:- Inte illa! Nu ska jag hålla i plånkan så jag kan shoppa loss i London. 

Snart kommer far & mor hem med w&r-mat och därefter tar jag och mina brudar cyklarna ner till ngn grillring vid älven och chillar oss igenom kvällen. Riktigt mysigt ska vi ha det så synd för er som inte kan vara med! /Olivia

Förövrigt så älskar jag Veronica Maggios nya album "Satan i gatan" !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0