Det här är värt att dö för jag tror mitt hjärta blöder.

Så typiskt, inställd på tävling såklart men så "vaknar man upp" och är inte alls frisk. Har känt mig lite risig den senaste veckan men har som inte blivit jättedålig, men med typ 1 timmes sömn, kallsvettas en hel natt och helt slut i kroppen så fick jag lov att ställa in. Jävligt surt nu när det ändå var hemmatävling och hela köret.. hade bestämt att jag skulle rida som en jävel, men kom mig inte så långt.. Åkte hem från David vid 9 redan och försökte få mig bättre sömn här hemma, blev en liten sovstund. Har inte haft feber på huuuur länge som helst och så ska det komma nu..?

Annars så har helgen varit riktigt rolig, fredagen bjöd på 20 års fest och annat party, kvällen slutade kanske inte på bästa möjliga sätt men kompenserades upp med lördagens bravader. Möhippa med god mat, roliga utmaningar och bowling. Därefter middag och fest hos Frida. Blev dock nyktert för mig men mådde ju dåligt på annat sätt dagen efter..

I veckan ska jag jobba tisdag, onsdag, fredag ute på rönnskär och jag ber till gudarna att jag ska må bättre än vad jag gör idag. Vill jävligt gärna rida på tisdag också så hoppas hoppas att jag blir bättre av min superkurering som jag ska ha under 2 dagar.. haha.

Stort grattis till mina små älsklingar som passat på att fylla år under helgen! Tycker det var bra det Anton hade sagt också : Köp inte upp hela systemet, det finns andra som också vill handla! ♥

/Oliva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0