vi faller så fort

Såna här bussar gillar jag. Trådlöst internet, så jag kan då rent göra bort lite skoltjafs påväg hem. Annars då, min tidsplanering har blivit totalt förstörd. Var mening att jag skulle åka hem till hamn idag, hänga med min familj sådär, äta god mat kanske, se en film. Packa litegrann, lägga in musik på mobilen ja sånt där jag behöver göra. Men icket, min pappa har gått och blivit magsjuk! Hur kan han????? Nu får jag isolera mig i lägenheten, leva på nudlar och rostat. Sen packa på torsdag efter spruttagningen och sen direkt till flygplatsen. Så tackar pappa, det här gjorde att det tar en månad innan du får se din älskade dotter igen.
/karolin flickan med tur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0