sånna här dagar gillar jag

idag har jag hälsat på Lizzy  blev en sväng med karro  och Ville i skogen. idag var det Ville som var tam.. lizzy var  som ett vilddjur bocka, skena, stegra och en arg malin.. bröt  typ handleden..  efter det handade jag med mamma bröt handleden igen när jag bar en för tung kasse. stressa vidare till  häst nummer 2 som skulle hoppas! gick bra fast bromsen hade vi visst glömt i stallet. det gick fort som sagt..  efter stallet  snabbade jag mej hem  gick en promenad med karro blev mycket skratt, önska att jag var bättre på att övertala karro om saker...  det går inte så bra för mej på övertalningsfronten...
nästa mål färga håret i en obestämd färg igen?

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0