Låt mig höra kärlekens tunga

Blir ganska mkt bloggande när man har lite att göra..
Blev ett ganska lätt pass på 360 idag så her mig nog också ut på en joggingtur. Ska bara laga lite krubb först. I morgon blir det att stiga upp tidigt för ännu ett träningspass, den här gången med AnnaBanana. Tänkte efter joggingturen gå ner till hemmakväll och hyra mig någon/några filmer.

När jag var med David så sa jag att jag ville se en film som jag ska ha hört vara bra, "Till det som är vackert" eller vad den nu heter. David för övrigt gillar inte svenska filmer så han sa bara, men vad kul att du ska se den.. Jaha då får man väl se den själv då.   

Lite mer bilder från Kallestaden.







HAHA vi kom bara på att vi måste göra en ny malibu-pose-bild! 

2009

2011


/Olivia





 

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahah fy fan vilka bilder.. usch kom tillbaka!!!!!!!!!!! <3

2011-03-21 @ 22:41:05
URL: http://sofiiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0