Lightning crashes

Är lika töntig som Karro och lägger upp en sådan här sak som man lägger upp när man har jääävligt lite att göra.

1. Tre ord varför du sist spydde? Den satas alkoholen.
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – Blev bländad av solen.
3. Vad gjorde du för 30min sen? – Såg en idiot på resa, jävligt kul.
4. Vad hände dig 1995? – Säkert inte mycket viktiga saker.
5. Vem fick dig att skratta senast? – Karl pilkington
6. Vilken färg är din borste? – Tandb. svart, hårb. svart, röd, brun, grå.
7. Vad köpte du sist? – Ägg, sallad, tomat och paprika.
8. Vilken färg har du på din tröja? – Organge & grå
9. Var förvarar du dina pengar? – Banken och plånkan? som normalt folk.
10. Hur var vädret igår? – Sunshine!
11. Vad ser du fram emot? – London!
12. Snarkar du? – Näe men andas jävligt konstigt.
13. Vad är 15? – Sånna personer som gör detta dagligen.
14. Vilken skostorlek har du? – 37, 38.
15. Vill du klippa dig? – Nej, men borde.
16. Är du över 25? – Nej..
17. Pratar du mycket? – Beror väl på, fast rätt mkt.
18. Kollar du på O.C? – Har sett alla avsnitt typ 100ggr. Men inte längre.
19. Har ditt namn ett ”x” i det? – Olivia..nej?
20. Känner du ngn som heter Steve? – Näe.
21. Hittar du på egna ord? – Nej är inte så påhittig.
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – Näe, D får väl vara med vem han vill.
23. Vad har du för mobil? – Iphone 4 ♥
24. Vem ringde dig senast? – David.
25. Biter du på naglarna? – När jag är hungrig. Näe fan så äckligt.
26. Har du lockigt hår? – Ja egentligen, men ALDRIG MER.
27. Vilken konsert ska du på härnäst? – Bruce, förhoppningsvis.
28. Någon bra person i ditt liv just nu? – Jag själv. Nämen alla viktiga.
29. Hur många gånger har du svurit idag? – 2 ggr kanske?
30. Vilket ord säger du ofta? – blööööööö, är inget ord men ett läte? varierar mig rätt mkt..
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – Yes, hard work work!
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – Dave troligtvis.
33. Vad borde du göra nu? – Skaffa mig ett roligare liv.
34. Har du något smeknamn? – Olle?
35. Sover du mycket? – 6-8h/natt.
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? - Mannen utan öde. 
37. När var du sist ute? – När jag stod utanför dörren..in.
38. Har du gråtit idag? – Nej men nära.
39. Är du en glad person? – Beror väl på till vad vi har att göra med.
40. Har du roligt nu? – Annars skulle jag inte göra det här.
41. Vad äter du helst? - Olika, men är jag bakis så får de fan bli nå fett.
42. Vem var du med sist? – Pappaa!
43. Pratar du i sömnen? – Nej men ger ifrån mig konstiga läten som sagt.
44. Vem kramade du sist? – Gav min lille polleplutt en kram.
45. Nämn den bästa personen – Jag..pff.
46. Tycker du om någon just nu? – Näe fy fan.
47. Vill du flytta? – JAAAAAA!
48. Hur ofta borstar du tänderna? – 2 ggr + flux & plackers.
49. Är du egoist? – Kanske de.
50. Gillar du att bada? – Love it, när det är varmt.
51. Skrattar du åt allt? – Nej bara åt roliga saker.
52. Vem får dig alltid att skratta? – Har fan annat å göra än att sitta och skratta ett hela tiden.  
53. Gråter du när du tittar på filmer? – Ja ibland.
54. När grät du senast? – De ni!


Två riktiga krulltottebarn ska jag tala om för er!
Här var jag dock halvskallig..

/Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0