thihihiihih

Tycker att jag har lite för lite att göra, (NOT) så därför gör jag den här lilla listan istället för att ta tag i det som jag BORDE ta tag i. Går skola måndag, tisdag, onsdag. Så jag borde kanske packa när jag väl är i hamn. Åker mot stan ikväll igen för att dregla ner nytvättade sängkläder.

/karolin

1. Tre ord varför du sist spydde? för mycket alkohol
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – tvättade sängkläder
3. Vad gjorde du för 30min sen? – kom hem från stan
4. Vad hände dig 1995? – Har inga minnen sen 4års åldern
5. Vem fick dig att skratta senast? – Olivia tror jag kanske
6. Vilken färg är din borste? – min hårborste är grå, ena tandborsten är väl grön, den andra är gul
7. Vad köpte du sist? – Pommes på frasses
8. Vilken färg har du på din tröja? – grå
9. Var förvarar du dina pengar? – de få slantar jag har kvar är på banken
10. Hur var vädret igår? – solsolsol
11. Vad ser du fram emot? – torsdag och thailand
12. Snarkar du? – tror inte det, men gnisslar tänder
13. Vad är 15? – beror på vad det gäller
14. Vilken skostorlek har du? – 36
15. Vill du klippa dig? – ja det tror jag
16. Är du över 25? – nej jag är tonåring i någon månad till
17. Pratar du mycket? – i fyllan kan jag prata lite väl mycket, annars nej
18. Kollar du på O.C? – Nejnejnej
19. Har ditt namn ett ”x” i det? – Inte det inte
20. Känner du ngn som heter Steve? – tyvärr nej
21. Hittar du på egna ord? – kan hända
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – ärligt, ja
23. Vad har du för mobil? – Htc wildfire
24. Vem ringde dig senast? – Emma imorse
25. Biter du på naglarna? – Jag äter mat om jag är hungrig
26. Har du lockigt hår? – Har jag inte
27. Vilken konsert ska du på härnäst? – jag går inte på konsert
28. Någon bra person i ditt liv just nu? – Alla mina vänner thiihi
29. Hur många gånger har du svurit idag? – svär aldrig, låter så hemskt
30. Vilket ord säger du ofta? – fan kanske
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – japp mot umeåååå
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – Klas kanske
33. Vad borde du göra nu? – fixa inför thai
34. Har du något smeknamn? – Karro
35. Sover du mycket? – kan jag inte påstå nej.
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor – Black swan var väl okej
37. När var du sist ute? – när jag kom hem
38. Har du gråtit idag? – Nope
39. Är du en glad person? – väldigt pessimistisk av mig
40. Har du roligt nu? – nej
41. Vad äter du helst? – beror helt på
42. Vem var du med sist? – olivia
43. Pratar du i sömnen? – Ja ibland kan det hända.
44. Vem kramade du sist? – Malin Nordvall, lite sjukt sådär.
45. Nämn den bästa personen – men det känns orättvist
46. Tycker du om någon just nu? – Jamen det gör jag ju
47. Vill du flytta? – Ja det vill jag
48. Hur ofta borstar du tänderna? – Minst två gånger ibland fler.
49. Är du egoist? – Ja men inte alltför mycket
50. Gillar du att bada? – har varit simmare så ja, men inte där det finns havsdjur
51. Skrattar du åt allt? – Är jag på det humöret så
52. Vem får dig alltid att skratta? – Det är en konst ingen kan
53. Gråter du när du tittar på filmer? – Ja om det är en gråtdag
54. När grät du senast? – igår när jag kom hem från Olearys.

Klas kom hem, jag saknar att fläta ditt hår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0