The early morning, the city breaks, and i've been calling years and years and you never left me no messages.

♥Tror aldrig vi haft såhär rent hemma, har jävlart dammsugat, dammtorkat, skrubba överallt! Luktar sånt där rengöringsspray över hela lägenheten. Det är faktiskt ganska kul att städa när man väl kommer igång och om man har skithög musik på. Dessutom så ääälskar jag att se resultatet, tog även tag i mitt egna rum.
Nu har jag satt mig ner för att chilla en liten stund innan jag ska ta mig dagens första och sista måltid (blev så inne i städandet). Därefter sticker jag som tidigare sagt upp på maxi för lite handling och kanske en sväng förbi stallet!

Saknar denna lilla flicka så oerhört mkt!
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0