självförtroendet är just nu inte på topp.

Jag kommer inte köra bil något mer förrän jag är hemma från Thailand. Idag lyckades jag köra fast i en snöhög på innergården. Mittemellan två hyreshus, ja varsågod och titta på en mycket arg flicka_91 som försöker skotta sig ur, samlar ihop grus och lägger under framdäcken, sätter sig i bilen och tar sig inte därifrån ändå. Ringer en vän, vännen kommer, skrattar, tar kort och haffar brevbäraren och en kostymbyxklädd man. Du hjälp till här, ja du med!
Hon i bilen får färgen röd i ansiktet, men tar sig tillslut loss. Vännen Malin står sen och dirigerar misslyckade chauffören ut från gården. Ett antal personer, killar i 20 års åldern får givetvis beskåda denna uppvisning. Man kunde nästan tro att jag försökte mig på något så svårt som att backa med husvagn, eller långtradare.
JAG HATAR SAAB

Ikväll äter jag middag med mina brudar, ser på hockeyn och har allmänt trevligt. Och imorgon är det fredag. Och vet ni vad, nästa vecka är jag och malin påväg bort, lååååååååångt bort.

/KAROLINBRÄNNSTRÖM


Två av mina tidigare misslyckanden, finns tyvärr inte bilder på allt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skyll inte på saaben, skippa kärkortet istället :P mohaha!

2011-03-10 @ 17:33:53
Postat av: j

Svar: Pappa har fått en tumör i ena njuren (cancer), men har nu i tisdags opererat bort den njuren.. men nu visar andra njuren dåliga värden, vilket de brukar göra efter operation (de sjunker & stiger sen igen) men tydligen inte så pass dåliga som pappa har + att de inte börjat stiga än.. :( :( :(

2011-03-11 @ 09:51:23
URL: http://jossipossi.blogg.se/
Postat av: karolin

det är inte min körstils fel, jag lovar. Kan bero på att jag spenderat typ halva livet i bilen som dessutom är ett as att svänga

2011-03-11 @ 14:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0