My mama told me when I was young We're all born superstars She rolled my hair, put my lipstick on In the glass of her boudoir

Tisdagar måste vara den tråkigaste dagen på hela veckan, antingen är det stallet eller så är det hockeyn alla är på. Själv sitter jag hemma i soffan på tisdagar, eventuellt tar jag mig en promenad. Det som är positivt är att jag har tid att ta tag i det som rör skolan, min ekonomi och sånt där som jag ALLTID annars skjuter på. Finns som inga ursäkter när det som visas på tvn på tisdagar dessutom är skit.
Något som är bra är att det verkar som våren är påväg, kanske när jag kommer tillbaka från Thai så är det vår påriktigt. Vore ju riktigt härligt.

/karolin

Bjuder på en bild på jenny, det är som mest bilder på henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0