mitt hår luktar regnskog

först var jag påstallet red ut med Lina och Jenny, hästen busade lite..  snabbade mej hem fortare än vinden gjorde jag mej klar för att träffa karro på Ticket.  dyker hon upp nej.. får ett samtal av en mindre glad karro, hon hade tydligen kört fast! när jag kommer fram till Klas hus  där Karro befinner sig, ser Karro skotta snö och en fastkörd bil kan jag inget annat göra än att skratta!!   tur kommer det en postgubbe, en man och en kvinna med en barnvagn. Jag löser problemet! "Du hjälp till här" säger jag till postgubben   och  två sekunder senare  ser jag mannen och kvinnan, tittar på mannen och vräker ur mej " JA du med!" Postgubben, mannen i kostymbyxor och jag  får loss bilen ur snödrivan....
Fröken Karolin ska nog inte köra något mer innan Thailand.
skam den som ger sig!
/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

åt helvete med saabjäveln

2011-03-11 @ 14:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0