MEN HADET SÅ BRA I SKELL!

Min älskade mascara finns inte längre, blev en betydligt dyrare som jag hoppas är minst lika bra som min gamla kärlek. Ska städa ur lägenheten nu, stänga av dator, bädda säng, slänga sopor osv. Ikväll åker jag hem, packar och sånt som jag velat göra lite tidigare. Saknas nåt nu är det bara och leva med det. Imorgon blir det spruttagning på morgonen, sen hem igen för att packa klart, plocka upp Mallan och sen mot Falmark. Sen är vårat flyg till thai försenat till kl 22 så blir att hänga lite på flygplatsen. När vi kommer till thai ska vi stanna i phuket, först var tanken att stressa vidare till fullmoonparty men när vi kommer fram så sent så struntar vi i det helt enkelt. Vi kommer garanterat inte lida brist av alkohol iaf.

/KAROLIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0