Jag vet att hon är söt, men det måste bli du och jag


Igår myste jag med min Klas, om mindre än en vecka åker han så då syns vi inte på en månad. Sen så är det ju idag bara två veckor kvar tills jag och Malin åker också. Är så less på att åka buss, plugga, sitta på föreläsningar, vädret, att vara blå i huden så det känns väldigt bra att få fara. Nu ger jag mig själv helg, jag får skylla mig själv och kommer garanterat att ångra mig när jag kuggar på tentan. Men faktiskt, att jag ens pluggar är otroligt.

Vad denna helg har att bjuda på blir spännande att se, har ju som lovat att inte festa.

/KAROLINBRÄNNSTRÖM


Du vet att,
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer
Baby, jag tror jag är kär




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0