hemma igen!

borta bra men hemma (sämst) ! tur att  man ska bort från snön och kylan igen redan på torsdag! alltså om mindre än  2 dagar!  en resa som jag ser fram imot som fan! Hatar kylan, snön, sverige och mest av allt Skellefteå!  på torsdag  gäller det, flyget mot Thailand med Karro! slipper ha ont i lederna och föräldrar som tror att dom kan bestämma över en!  Fest, sol, bad och snygga män i badshorts kan det bli bättre?

Argare än  vad jag har varit idag kan jag inte ha varit på jag vet inte hur länge...
börjar med att en unge sitter och sparkar mej i ryggen hela resan (tre timmar) från Milano till Stockholm.. jag ger ungen en ond blick..  när jag landar i stockholm  har jag inte mycket tid på mig så snabbar mej allt vad jag kan från utrikes   tillinrikes när jag  just har kommit igenom tullen på inrikes  så ringer  det ett okänt  nummer och säger att jag har min väska  där...  väskan skulle ha varit incheckad hela vägen till Skellefteå! är hungrig, arg, trött och vet inte  vars  jag ska..  visar sig att jag måste  springa tillbaka helavöägen till utrikes igen hämta  sata väskan  som det till och med står på lappen att den ska skickad direkt till skellefteå...  Vill döda han med Harry Potter glasögon... iallafall bryta av de dära fula glasögonen..    springer vidare med väskan i högsta hugg. checkar in en väska som redan är incheckad. känner att jag vill grina som ett barn men biter mej i läppen och går vidare.
Tack för den annars helt perfekta julklappen och resan kära bror!
(bilder kommer senare)
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0