Har sprungit ända sen barnsben, från allt jag egentligen var, jag sprang snabbt, sprickor blev hål i fasaden.

Snor lite skojsligheter från min älskade vän Sofia
/Olivia


Lista från a till ö.


Alkohol:
Går an om man är på humör!

Allergi:
Att säga vad jag inte är allgergisk mot går nog snabbare.

Armhävningar: kan nog räkna på bara fingrarna.

Blyg:
ibland..hihi

Beroende av:
Livsviktiga saker?

Betyg: Trodde de va bra men inte nog för Psykolog 20,0 & 2,0

Blir glad av att:
Inget är dåligt.

Bor: 4a mitt i centrum i Skell.

Dagbok: Geekness

Djur: Hund & Häst såklart? 

Drömmar: Att ens drömmar går i uppfyllelse, det är ett av ödets råaste skämt.

Dåliga sidor:
 Har seriöst inte tid att sitta här till inatt.   

Ekonomi: En duktig lite flicka som vet pengarnas värde, spara!

Favoritdryck:
Vatten! men Cola finns med på ett hörn också.

Festar: Blir väl någon gång i månaden, knappt.

Flyttat: Jodå är ju inte född här så har nog flyttat längre än många andra, suckers.

Fobi:
Sssssspindlar. HATAR ER!

Foto: Så länge inte jag är med på dem.

Född: 27 oktober 1991, alldeles för sent på året.

Gillar:
När livet är bra.

Graviditet:
Nejnej, blir inte på ett vääääääääldigt bra tag.  

Gråter:
 im a stone..  

Gör dagligen:
Är understimulerad.

Hatar:
Hatar inte, ogillar.

Hypokondriker:
De som känner mig vet svaret....ja.

Imponeras av:
Sånt som man blir imponerad av.

Intressen:
Hästar och sånt där.

Jobb:
Peab, Skellefteå AIK, Academic Work.

Kaffe:
Ja tack.

Kläder: Jo det blir varmare då.

Kompisar:
Bäst.

Länder jag besökt:
Sverige, Finland, Danmark, Norge, Etiopien, Spanien, Turkiet..?

Längd:
 158-59?  

Mobil:
Iphone 4

Motto:
Orkar inte med sånt.

Musik:
Allt förutom dålig musik.

Musikalisk:
Kan väl spela några intstrument..

Märkeskläder:
I min garderob finner du bara märkeskläder..

Naglar:
Svåra att få långa om man är i stallet, men nu jävlar är de lite längre än vanligt!

Politik: Sånt där skit leder bara till konflikter.. haha

Rakning:
Öh ja?

Rädslor:
Spindlar, saker långt nere i havet, sånt där som man får dödsångest av.

Saknar:
 Sofia & Svantii!  

Samlar: Tar som sofia här, minnen!

Sjukdomar: Inte just nu.

Ska göras:
..idag, käka, träna, jobba, sova.

Smeknamn:
 Olle, dwarf, Ollebull. 

Sol: Ja den är framme ja.

Sover: När jag är trött.

Talang:
Har många, har bara inte visat dem...

Telefonbok: Men sluta.

Tränar fysiskt: japp, behövs nog lite psykiskt också..

Tränar psykiskt:
Haha.

Utbildning:
Grundskola & gymnasiet

Vikt:
Vill inte veta.

Ångrar: MYCKET!

Äcklas av: Som sofia säger, Lögner, rapar och fisar.

Äter: Japp!

Önskar: Att det snart blir fredag NUUU :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

hihih wannabeeeee ;) <3

2011-03-01 @ 17:12:57
URL: http://sofiiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0