Everything with you is so complicated

Var på bio igår med Mari:) Vi såg "Min låtsasfru". Den var faktiskt bra! Romantisk och rolig som utlovat.

Vaknade av väckaren för ett tag sen men jag har fortfarande inte orkat ta mig upp. Ska mysa en stund till, sen måste jag upp ifall jag vill hinna i tid till jobbet!

Längtar till sommaren när alla vänner är hemma. Har lite planer för framtiden men dom hålls hemliga tills jag vet säkert vad jag vill;)

Ikväll ska vi sätta upp lite möbler och småsaker som vi tog med hem från IKEA i lördags. Vill fara igen, älskar små utflykter! Vägen dit körde jag, och på hemvägen satt jag i själv i baksätet halva vägen efter att vi lämnat en person. Rix fm party spelades på radion, så jag diggade tillsammans med de två i framsätet som också gillade musiken så det var fullt ös! Blev lite slut efter ett tag så då åkte luvan på.




/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0