e både full och kåt a du vet ja flyter på lite som en gummibåt

Läst alla bloggar jag känner är värda att läsa, försöker lyssna på musik jag tycker är bra men någon person tycker att han har bättre musiksmak så han har dragit på högsta volymen på sin medtagna högtalare. Tacktack. Ätit en pizzaslize, mår illa, vill ha lite chips, sen vill jag sova också. Vi har mänskådat i några timmar, enligt Malin har dom bättre ansiktsdrag här i södra sverige. Ingen kommentar från min sida. Det jag kan säga är att män här är lite feminina och pratar kvinnligare än vad jag gör, inte för att det är speciellt svårt. Har sett en man köra drive in med sparkcykel, vi tog kort.
Kl 23 går vårat flyg mot varmare destinationer, jag ska ta av mig skorna direkt jag klivit på, alla kommer att somna av odören. Ska försöka stå ut de 50 minuterna framför datorn sen kanske sova på en bänk.
SEYA.
/karolin










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0