Dum av dig, säg bara till när, var, hur.

Vill tillbaka till Kallestaden och Sofia & Anton.
Nu är det en (två) sak man mindre ser fram emot men allt förändras med tiden.
Imorgon blir det att inta farlig dricka med andra ord alkohol. Jag David och Karro drar oss till Herrmelins nya lägga där vi ska parta tills vi stupar. Spy på väggarna, riva ner alla hyllor och slå sönder fönster, mjaaoo.
Men före det blir det jobb och därefter det jag är bäst på innan fest - Stressa!


Kom tillbaka ?
/Olivia


Kommentarer
Postat av: Sofia

ÅÅÅH! <3



Miss you guys!!!!



KOM HIT IGEN VETTJA! Nu är jag hemma igen och har nada att se fram emot förutom matte, träning och svält ( har ätit lite för mycket de senaste veckorna nu känner jag ) haha seriöst, kom dåååå, ta tåget nu, jag hämtar er på stationen! :)

2011-03-13 @ 22:46:23
URL: http://sofiiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0