Do you care enough to see, she's in pain and misery

Är superladdad inför kursen i helgen, vill verkligen att det ska gå bra för en gång skull..
Förresten!! Veckan blev plötsligt ännu bättre. 
Onsdag, i morgon, coasters & Nikola Sarcevic.  
Torsdag, Upp till luleå och se matchen med jobbet.
Fredag, Kanske party hos Her(r)melin.
Lördag, kurs.
Söndag, kurs.

Något som är vääldigt minus är att min kropp helt har lagt av? Ont i ryggen, har dock blivit bättre än för ett halvår sedan men nu jäklar är det ngt som ligger alldeles på tok för fel. Dessutom så sprack något i foten när jag sist tränade och jag har nu en inte så liten svullnad  på vristen, som bultar och bankar! Och på tal om bultar och bankar så ska jag kolla upp hjärtat eftersom det slår inte riktigt som det ska. Frisk tjej va?
Blir i allafall träning i morgon, det är bara att bita ihop! All smärta går nog snart över!
/Sjuk liten Oliv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0