Come on

Tjenis, har fått en ledig stund och tänkte därför skriva lite här i bloggen :)
Som sagt har jag Olivia och David varit och hälsat på Sofia och Anton i Kallestad, det var skitkul med massa flams och flumm. Igår så åkte jag hit ( till Sthlm) och åker vidare hem till Skell ikväll. Först ska jag käka lite med syster och Eric sen drar jag till T-centralen och möter upp Olivia och David som kommer med tåget från Karlstad.
Tyvärr så har jag shoppat idag, en stickad tröja, ett par leggings en kjol och ett glasögonshalsband (vet inte vad det heter men ett sådant som man hänger fast glasögonen i så att man kan ha dom runt halsen:) ).
Hittade lite bilder på Anna's dator:
Jag i somras som ska åka ring (LIVRÄDD)
Anna, Stina och jag i Stockholm förra året då vi skulle se Pink
Det var allt från mig!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0