Brand new day

Vet inte vad som händer med min dator. Både mina facebook- och blogginlägg far bort mellan gångerna jag loggar in:/ Får hoppas det funkar bättre idag!

Gårdagen spenderades hemma med bästa Anna Nordahl. Pratade konstant, hade så mycket att berätta och ta igen. Blev även tacos och Melodifestivalentittande. Haha man kunde tro att hon inte ätit tacos på hundra år ;)

Hur bra känns det inte att alla vänner börjar komma hem i tid till sommaren!? HUR BRA SOM HELST!


Nu hinner jag inte skriva mer, ska till jobbet! /A

Kommentarer
Postat av: j

Mina facebook inlägg försvinner också och kommer tillbaka då och då:-S

2011-03-13 @ 11:46:02
URL: http://jossipossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0