Be someone

Nyduschad och sugen på en promenad i vårvädret!

Hade planer med ollebull men det ändrades när hon och jenny skulle till luleå med jobbet. Så istället passar jag på att ha INGET att göra och tänker laga en lite extra god middag ikväll:) Måste bara gå och handla först... och kanske städa också.

Hade tänkt ta en springtur i morse men när jag vaknade av att det blåste galet mycket så tappade jag taggen och fortsatt sova istället:) Förvånas inte om jag får en vindpust i ryggen på väg till stan, halkar och får hjärnskakning...igen...

Helgen blir full av jobb och festande, hur ska jag orka? Men det är värt det!;)


Igår direkt efter jobbet åkte jag till Olivia och tillsammans med Jenny gick vi på Coasters. Såg Nikola Sarcevic live, riktigt duktig! Vi började med att beställa mat och åt tills byxsömmarna sprack. Pratade och skrattade mest hela tiden;D Helt enkelt en grym kväll!



/A

Kommentarer
Postat av: Sofia

VIlken fin bild på dig snygging!! :)

2011-03-24 @ 21:24:33
URL: http://sofiiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0