16 år?

idag har jag varit på scandic där man kunde söka sommar jobb, kännes inte  rätt  när jag kom dit  bara  vuxna .. och  en och annan lite  yngre, men efter ett tag möter jag Johanna som gör mej sällskap. Jag var nog kanske inte på  humör för att söka jobb. Eller var det  bara ett antal arbetsgivare som var mer eller mindre less på att sitta där och prata med hela skellefteå.. men som sagt alla måste få en chans till att söka. turen var nog inte med idag iaf... föresten ser jag ut som om jag är  16? eller mindre än 18?  den frågan fick jag idag ... fast man kanske ska se de så att jag kanske slipper rynkkrämen när jag blir 40?
16 år..
/m

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi kommer måsta visa leg tills vi är 40..

2011-03-03 @ 09:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0