värme värme värme !!!

onsdag  min ända lediga dag på veckan stiger jag ändå upp före kl 7, man kan ju börja undra hur jag orkar.. Lizzy väntade så de vara bara att stiga upp! dessutom var första gången jag satt på en hästa på nästan 2 veckor, rekord faktiskt  om man inte räknar med  tiden jag var i Thai.
någon som har ätit lite för mycket gräs kanske?
Idag har utomlandsvärmen härjar i norrland, inget att klaga över egntligen men blir så sjukt trött av värmen! i går jobbade  jag natt så blev ingen stadsfesten för min del inte ikväll heller för den delen, de får helt enkelt vänta tills på fredag då jag slutar 21.15..  kommer bli stressigt!  lär vara ganska trött efter dagen så.. börjar 9.00 och jobbar alltså till 21.15, lång pass kan man säga! idag har jag varit och hälsa på hästarna i bodan med Anton  och efter de har jag  varit hos tandläkaren för andra gången och lagat en tand..  ingen billig historia må jag säga.. ger er  ett tips håll koll på gaddarna!!!
Efter tandläkaren blev det falkan med karro där vi stekte på brännan, badade och tog en och annan tupplur.
riktigt fina vinklar..
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0