häst helg!

Blev jätte avundsjuk när vi var och kikade på tävlingrna idag, jag vill också vara med...
Johanna och Sally
Emma och Pavel
Sophie och Masterpice
Rebecka och Detal
Jenny och Felix
Lina och Whiskey
Lite bilder sen dagens hopptävling i Ersmark, bilderna är inte redigerade och lite halv kass kvalite men är ingen stjärna på att fota gör bara mitt bästa, men tycker de blev helt okej ändå?
annars  är jag helt slut i kroppen, belv en hård dag igår, hängde med  nina såg finalen i Bigbrother då vi  plötsligt  fick en idé, blev en lugn kväll för mej men helt annars för Nina.  Synd bara att jag förfrös typ hela kroppen  men vad gör de när man har trevligt? typ första festen jag inte dricker kändes rätt bra faktiskt! seciellt i morse då väckaren ringde kl 8.00 och de var dax att klä på sig hämta upp Karro och dra vidare till Ersmark för att kika på våra vänner som red årets första lag omgång! de blev tvåa dessutom! annars  har  helgen  varit helt okej  bara lite less  att vara på tävling först två dagar på skellefteåridklubb och jobba i dommartornet, räknat poäng och suttit vid datorn nästan 9 timmar, tur att vi var ett skönt gäng där uppe, nu är det höstens tävlingar som väntas! kanske man kan vara med också?
min trötta kropp ger upp strax dax att hoppa i duschen sen i säng!  natti natti!
/m

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att nån fotar ju! Har du större versioner av bilderna? :)

2011-06-08 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0