The tallest man on earth

Idag har jag haft en väldigt produktiv dag. Upp med tuppen för en dag på jobbet, trött som vanligt men vaknade till som fan, när vi skulle från kontoret till stan och fick vattenplaning som hette duga. Riktigt jävla obehagligt!
Efter jobbet åkte jag till Farmor för att hjälpa henne med några ärenden. Därefter hem till karln för att hämta upp honom för sedan lite mat & dryckshopping.
Sedan hem för att göra lite hushållsysslor, lagade middag och gjorde matlådor samt städade mitt rum. Avslutade den produktiva dagen med en timme på den nyinköpta crosstrainern och ska nu lägga mig och få en goooooood natts sömn. Midsommar snart och jag längtar som stryk!! Blir att åka på födelsedagsfest i drängs, vad ska ni göra mina vänner? /Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0