solsolsol

solen skiner och det är tropisk värme. Har idag redan skrivit en kompletteringsuppgift och personlig utvecklingsplan, en tredjedel av en sida på ungdomscaset som ska vara minst 1sida. Alltså har jag kvar lite innan lov. Men börjar som se ljuset i tunneln. Det som känns mindre kul är att alla grejer jag skickat in inte går att öppna så måste skicka om dom igen. Ska jobba på idag för ikväll ska jag och kika på balen. Hade tänkt sola lite där efter två också. Och imorgon jobb 12-17 och uteritt med Mallan.
/KAROLIN

inte länge kvar tills vi kan gå hand i hand igen!

Kommentarer
Postat av: Sofiia

Hahaha jag kommer hålla dig i handen hela tiden, ändå tills jag åker hem igen :)

2011-06-07 @ 14:00:47
URL: http://sofiiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0