A Thrilling afternoon drama

Långhelg och den kunde inte ha varit mycket bättre.
I torsdags slutade vi lite tidigare och hann därför med att göra stan före jag skulle möta upp karln för en myskväll! Blev att göra lite shopping inför midsommar o därefter en god middag. Skjutsade en hickande tjej (jenny) en skrikande tjej som blandade svenska o engelska (Emma) och en som sjöng sailormoon (Karro och sedan Lina då som var normal..Tack Lina! Hann på hemvägen med att köra på en fågel och höll på att köra på ett rådjur, någon vill att jag ska köra ihjäl djur..

Midsommar börjades i Boviken med fika o träffa "gamlingarna" alltid lika trevligt såklart. Därefter middag hos mig med folk. Och så vidare till drängs där festen drog igång och slutade vid 2. Hann även med en tripp till Byske under kvällen där det också var drag! Roligaste midsommar på flera år så är mer än nöjd.

Midsommarnattstravet igår, trevligt trevligt men gick lite trögt. Blev en ganska tidig kväll vilket behövdes.
Och denna dag hade hade jag ingen söndagsångest utan for på kalas kl 2 och stannade där tills för ungefär en timme sedan. Riiktigt supertrevlig dag och det kändes kul att vi fick "spöa" killarna i kubb.. Nu måste jag sova annars kommer jag dö av trötthet.

Förresten, har klickat hem ett svart och ett babyrosa blingbling skal till min lilla "Alfons 4" /Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0