!!!!!

Pdol igår, först förfestade jag Olivia och Ida lite innan bussen gick, fortsatte sen att hälla på bussen. Kom fram till piteå och satt på en parkering och fortsatte hälla. Skyndade in och såg Maggio typ tre låtar. Sen gick det utför. Snälla Malin tog supervolvon och hämtade tre berusade flickor på busstationen innan klockan slagit 1. Hon plockade upp en liftare efter vägen, den killen ångrade nog att han satt sig i bilen med oss. En kväll som innehöll allt möjligt, men kul hade jag iallafall, till typ klockan 11.
Nu är jag tröttare än tröttast och längtar tills man får gå och sova. Sen kommer tydligen min sambo hem imorgon, kommer kännas konstigt att inte vara ensam längre.

Ja har ju doppat mobilen i toaletten så det känns ju mindre roligt. Har lagt den på tork i en påse ris och hoppas på att den startar om några dagar.

/karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0