Du kan välja att skylla dina omständigheter på ödet eller otur eller dåliga val.

Sitter här i min ensamhet och grubblar över livets alla frågor. Hittar kanske svar på 1% av dem...
Väntar förövrigt på ett samtal från föräldrarna som ska ha skjuts från Bodanträsket till Byske vilket motsvarar ca 5 mil.. kan inte påstå att jag är överlycklig att klockan börjar närma sig 02.00 och jag är fruktansvärt trött. Dessutom så är det pyspunka på volvon så det blir att köra chevan, kul? - nej.
Sover i stugan för andra natten i rad vilket känns riktigt skönt, älskar att vakna upp där, kan inte finnas ngt ställe där man känner sig mer utvilad än i ens stuga. Dock hände kanske inte detta i morse när jag kring ottan vaknade av att lillstugan där jag sov skakade till och därefter hörde jag ett vääääldigt högt mullrande - åskan..kan vara mysigt men nu var det bara obehagligt.

Morgondagen blir att pressa i solen och få lite mer färg.. är typ vit/grå/brun på benen och det är inte smickrande för någon människas ögon kan jag tala om. Kanske även blir att ta ett dopp i det blå, var ändå dryga 20 grader varmt i helgen.


You can choose to blame your circumstances on fate or bad luck or bad choices.
Or you can fight back.
Things aren't always going to be fair in the real world.
That's just the way it is.
But for the most part, you get what you give.
Rest of your life is being shaped right now.
With the dreams you chase, the choices you make and the person you decide to be.
The rest of your life is a long time.
And the rest of your life starts right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0