Zzzz...

Ville bara tillägga att i förra inlägget som Anna lade in är på min lilla kisse ;)

Idag har jag jobbat och sovit som en liten grisekno, fattar inte varför jag är så himla trött.

När jag cyklade till jobbet idag så cyklade jag ganska fort över bron och fick sladd och höll på att börja gråta, tänk om en bil hade kommit bakom så hade jag dött...

Jag har kommit på en liten idé som jag hoppas att folk hakar på så kommer livet bli jättekul :D

Snart ska jag gå ut och gå med "Olle bull" en snabbis, sen blir det deeeeg framför TV'n.

Just nu taggar jag:
* Station fredag
* Tävlingssäsongen
* Jobb
* Ridning imorn
* Hästfest (Visst är ni på alla hästnördar?)
* Bio

Jag har helt plötsligt börja tagga svenska låtar :O Jag som aldrig trodde jag skulle hamna  i det träsket men nu sitter jag halvvägs i :S


Kommentarer
Postat av: Lina

Känns sjukt att vara såhär taggad på i princip allt haha. Den låten är ju för övrigt grym!

2011-01-17 @ 21:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0