Yummie

Vill bara hälsa till Malin att hennes lilla projekt såg riktigt lockande ut och hoppas att det kanske får slinka ner en bulle eller två någon dag? ;) hehe
Jag är en riktig bulloman...

Idag blev det en tidig morgon på stallet så därför blir det sängen för mig typ nu. Imorgon blir det jobb igen, hela veckan rättare sagt. Längtar till jag ska få cykla dit imorgon i snömassorna!! woho

En fråga: varför lägger alla på bloggen ut så söta bilder på mig för? :O Hoppas detta upphör.... omedelbart



Här har ni "the two freaks" för övrigt så freakade den till höger ut igår när jag skulle gå med han till hagen, trampade på stället och gick i sidled när det kom en människa med 2 hundar och sparkade mot dom :O normal.. måste vara kylan.

/ Jlo

Kommentarer
Postat av: malin

kom och hämta en bullpåse vettja eller gör vi det lätt jag ta med en när jag ändå ska lämna mjukisarna?

2011-01-16 @ 23:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0