Yeah you can shake some more, make you wanna say it

Vaknade av att jag fick sms imorse kring nio. Somnade om och vaknade av fler sms. Slutade med att jag kring elva(?) ringde min vän och vi pratade i nästan en och en halv timma. Mys.


Steg upp en halvtimma senare och tog en promenad. Var typ varmt ute och fint väder så det kändes som en bra start på ännu en ledig dag. Åt och begav mig till 360 för hårdträning med O som är stammis där. Jobbigt men riktigt skönt. Vi visade oss vara bra träningskompisar, taggade varandra till max.

Blev erbjuden ett tiokort av min arbetskollega som jag mötte där, perfekt!

Nu ska jag ta en dusch, sätta på en film och äta lite. Kvällen spenderas med Madde och Rosanna. De åker ju snart till Asien. Tur de kommer tillbaka!


Två taggade gymbrudar, även hårda på isen.

 

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0