Who's that chick?

¡Hola! ¿Que tal?

Har tränat och jobbat idag. Var tveksam ifall jag skulle ta mig av cykeln när jag kom hem. Kunde lika väl ha frysit fast baken, så kallt var det:/ Höll dock snabbt tempo även denna gång så jag frös mest i ansiktet.

Har blivit värsta aktiva människan! Antingen har jag hittat någon inre tagg eller så är jag i någon "överskottsenergi-period" just nu. Började dagen med att ta en promenad. Åt och cyklade sedan ca 25 min till jobbet. Stod upp ca 5timmar och cyklade hem. Funderar på att träna nu sen mysa framför tvn och börja morgondagen likadant:P Haha vad hände liksom?

Åkte för övrigt buss från stan för någon dag sen och busschauffören måste varit den skönaste någonsin haha! Han sjöng och pratade högt för sig själv. Riktigt härlig underhållning för en trött och hungrig Anna. Kunde inte mostå att fnissa lite i min ensamhet;)

Bjuder på en aktiv Anna
 

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0