We used to be a team, running the streets we was living out our dreams.

Denna dag har varit låååååååååååång. Sov 3 långa timmar natten mot torsdagen.
Vaknade av min söta lilla väckarklocka som visde 05.00 tänkte att det var ett jävla skämt, men icket.
Drog mig upp, enda upp till solbacken och jobbade 6 timmar med Malin.
Jag och far hade tänkt uppvakta mammsen på lunchen men hon var inte hemma, så pappa började på tårtan själv..ovanligt.
Sedan snabbt till gymmet för träning i någon timme, resulterade typ i att jag haltade hem.
Snabbt upp till andra jobbet, där jag möttes av en sjukt konstig tjej/kompis..nja?/kollega, Jenny tror jag hon heter.

Nu Criminal Minds i sinne på min favoritstreamadehemsida..mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0