Olivias 2010

Lite roligt att titta tillbaka på året som varit, här är lite saker jag minns.

Lämnade brännavägen

Flyttade 200m närmare till stan.

Opererade tandjäveln och fick ett hål i kinden.
(Den högra sidan är liite svullen, och det var 100000 ggr värre dagarna efter op.)
SPSK-FEST

Karros hyrlägga blev nya partystället

1 år med Dave.

Åkte till hemavan för 1000e gången, lärde mig köra fet-as-bilar. Syntes knappt bakom ratten.

Våren kom, och den var vaaarm.

Dagen när alla hemtentor, prov, läxor & redovisningar var gjorda och vi fått våra betyg. Här ligger jag Emelie och Lovisa och belönar oss med luften utanför skolatmosfären.

Studentveckan var igång. Fest + vattenkrig + avstängning.  

Studentbalen.

Studentdagen-Bästa dagen i hela mitt liv.

Olivia-bil, genom jobbet. Skulle gärna inte ha mitt namn där.
 
Sommarens varmaste och typ bästa dag (efter studenten)

Alanya med några av de bästa!

Hösten var händelsefattig

Roligaste Sthlm-resan med Familjen, åt även på Sveriges godaste restaurang.

Sen kom vintern, då sög allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0